Klager

  1. Transportskader
    a) Anmeld eventuelle transportskader hurtigst muligt, dog senest 7 dage efter du har modtaget din vare. Hvis du allerede ser eller hører, at noget er gået i stykker ved modtagelsen af ​​din vare, beder vi dig åbne pakken hos din agent og klage der på stedet.
  1. Forkert/defekt vare
    a) Hvis varen er forkert eller defekt, bedes du kontakte os inden for 14 dage. Den nemmeste måde at kontakte os i tilfælde af en klage er at sende en e-mail til os på info@ledkungen.se.
    b) For at kunne håndtere klagen skal vi dit navn, ordrenummer og hvad klagen gælder. Vedhæft venligst et billede eller en video af problemet for at lette håndteringen.
    c) Fejlleverede varer kan ikke behandles efter mere end 14 dage, det er derfor vigtigt, at du tjekker din levering ved modtagelsen.
    d) Vi forpligter os til at ombytte forkerte eller ødelagte varer. Hvis køber ikke ønsker et nyt produkt, anses reklamationen i stedet for at være omfattet af fortrydelsesretten og behandles i overensstemmelse hermed, se Return & Refusion.
    e) Køber har ikke ret til at kræve yderligere erstatning eller andre krav mod sælger.