Klager

  1. Transportskader
    en) Anmeld eventuelle transportskader hurtigst muligt, dog senest 7 dage efter du har modtaget din vare. Hvis du ser eller hører, at noget er i stykker ved modtagelsen af ​​din vare, beder vi dig om at åbne pakken hos din repræsentant og reklamere der på stedet.
  1. Defekt/fejlbehæftet vare
    en) Hvis varen er forkert eller defekt, bedes du kontakte os inden for 14 dage. Den nemmeste måde at kontakte os med en klage er at sende os en e-mail på info@ledkungen.se.
    b) For at vi kan behandle klagen, har vi brug for dit navn, ordrenummer og hvad klagen omhandler. Vedhæft venligst et billede eller en video af problemet, så det bliver nemmere at håndtere.
    c) Forkert leverede varer kan ikke behandles efter mere end 14 dage, så det er vigtigt at kontrollere din levering ved modtagelsen.
    d) Vi forpligter os til at erstatte defekte eller ødelagte varer. Hvis køberen ikke ønsker et nyt produkt, anses reklamationen i stedet for at være omfattet af fortrydelsesretten og vil blive behandlet i overensstemmelse hermed, jf. Returnering og refusion.
    e) Køber har ikke ret til at kræve yderligere erstatning eller andre krav mod sælger.